بیژن گالری
صفحه‌اصلی همه‌محصولات پیشنهاد‌ویژه پرفروش‌ترین‌ها
جستجو بین محصولات

خانه

دسته بندی
0

سبد خرید

پنل من
 
 

قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای فروشگاه آنلاین بیژن گالری و کاربر محترم الزامی است. عضویت در وب‌سایت و اپلیکیشن یا خرید از آن به‌منزله مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و اطلاع از قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.
ماده 1 - عضویت در سایت
برای ثبت سفارش و استفاده از خدمات ارائه شده اطلاعات کاربر شامل شماره تماس، نام و نام خانوادگی، آدرس، ایمیل و... باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح در پروفایل وارد شود.
ماده 2 - ثبت سفارش
دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است، پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. پس از هر ثبت سفارش در سیستم، پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود.پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید. ثبت سفارش و خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آن‌ها بر عهده فروشگاه اینترنتی بیژن گالری است. همچنین با توجه به شرایط جشنواره‌ها محدودیت تعداد در انتخاب کالاها متفاوت است. در صورت تکرار خرید کالاهای یکسان یا مشابه در سفارش‌های متعدد، بیژن گالری می‌تواند سفارش را لغو نماید.
ماده 3 – پرداخت هزینه
دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده از طریق پرداخت آنلاین صورت می‌پذیرد.در حال حاضر هیچ‌گونه مالیاتی به‌عنوان مالیات بر ارزش‌افزوده محاسبه نمی‌شود و خریدار تنها بهای کالای خریداری‌شده را بدون مالیات پرداخت می‌کند.توجه فرمایید که قیمت‌های درج‌شده بر روی کالاهای وب‌سایت به تومان است.
ماده4 – بسته بندی و ارسال سفارش
ارسال سفارش‌های شهرستان از طریق شرکت ملی پست ایران انجام می‌گیرد و هزینه سفارش فقط به‌صورت آنلاین قابل پرداخت است. بدیهی است کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد به پست تحویل داده و ارسال می‌شود. شایان ذکر است هر‌گونه تاخیر و کم‌کاری از سوی شرکت پست در ارسال سفارش قابل‌پیگیری است. همچنین مشتریان می‌توانند روند ارسال سفارش را در وب‌سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله پیگیری کنند. شیوه ارسال از طریق اکسپرس: کلیه سفارش‌ها با مبلغ خرید بالاتر از 3.000.000 تومان به‌صورت رایگان، در سفارش‌های با مبلغ خرید 2.000.000 تا 3.000.000 تومان، با هزینه 79.000 تومان و در سفارش‌های با مبلغ خرید 1.200.000 تا 2.000.000 تومان، با هزینه 85.000 تومان و در خریدهای کمتر از 1.200.000 تومان، 89.000 تومان به عنوان هزینه بسته‌بندی و ارسال دریافت خواهد شد. شیوه ارسال از طریق پست پیشتاز: کلیه سفارش‌ها با مبلغ خرید بالاتر از 1.800.000 تومان به‌صورت رایگان، در سفارش‌های با مبلغ خرید 1.400.000 تا 1.800.000 تومان، با هزینه 49.000 تومان و در سفارش‌های با مبلغ خرید800.000 تا 1.400.000 تومان، با هزینه 55.000 تومان و در خریدهای کمتر از 800.000 تومان ، 59.000 تومان به عنوان هزینه بسته‌بندی و ارسال دریافت خواهد شد. شیوه ارسال از طریق تیپاکس: کلیه سفارش‌ها با مبلغ خرید بالاتر از3.500.000 تومان به صورت رایگان در سفارش‌های با مبلغ خرید 2.700.000 تا 3.500.000 تومان هزینه 89000 تومان، در سفارش‌های با مبلغ خرید 2.000.000 تا 2.700.000 تومان، با هزینه 95.000 تومان و در خریدهای کمتر از 2.000.000 تومان، 99.000 تومان به عنوان هزینه بسته‌بندی و ارسال دریافت خواهد شد.شیوه ارسال از طریق بانی جت: کلیه سفارش‌ها با هزینه 119.000 تومان و بانی جت پلاس: 149.000 تومان به عنوان هزینه بسته‌بندی و ارسال دریافت خواهد شد. مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بسته‌ها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی وب‌سایت 06132239729تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.سفارش‌های تهران به‌وسیله سفیر در روز و بازه زمانی مشخص‌شده از سوی مشتری ارسال می‌شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد، همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس می‌گیرند. همچنین هزینه ارسال برای بار دوم به عهده مشتری است.
ماده 5 – تحویل سفارش
تحویل‌گیرنده کالا یا نماینده ایشان (با ارائه کارت شناسایی) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است، حضور داشته باشد و کالا را شخصاً تحویل بگیرد. در صورت عدم حضور تحویل‌گیرنده در محل، کالای موردنظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجدداً ارسال خواهد شد.درصورتی‌که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.مشتریان ساکن تهران که سفارش خود را از طریق سفیر مجموعه تحویل می‌گیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در ورودی ساختمان انجام می‌شود و سفیر، وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.
ماده 6 – درخواست مرجوعی و تعویض کالا
چنانچه کالای خریداری‌شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد.تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی‌مانده و بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد. تگ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. همچنین لازم است کالا در بسته‌بندی ارسالی، بدون هیچ صدمه‌ای قرار گیرد.کلیه کالاهایی که در جشنواره‌های فروش خریداری‌شده‌اند، فقط با رنگ و سایز همان کالا قابل تعویض است. در صورت درخواست استرداد وجه، لازم است کالای خریداری‌شده و کالای هدیه را با هم بازگردانید و درصورتی‌ که کالای هدیه شرایط بازگشت نداشت، به‌اندازه ارزش کالای هدیه از مبلغ کل، وجه کسر می‌شود.در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری، برای وب‌سایت محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.محصولات فروخته‌شده در پک محافظ، به علت نکات بهداشتی و تماس مستقیم با پوست بدن، تعویض نخواهند شد.همچنین لازم به ذکر است فاکتورهای با پرداخت از طریق سرویس اسنپ پی غیر قابل مرجوع می باشند.
ماده 7 – قوانین جشنواره بازی
تبصره 1) دعوت دوست: دعوت از دوست می‌بایست حتما از طریق اشتراک‌گذاری لینک دعوت و شرکت آگاهانه فرد دعوت شده در بازی بیژن گالری صورت بگیرد. در صورت عدم رعایت این موضوع، تمام امتیازات تعلق گرفته به فرد دعوت‌کننده از وی سلب شده و خریدهایی که با جوایز حاصل از دعوت ثبت و دریافت شده‌اند می‌بایست برگشت داده شوند. تبصره 2) دریافت جایزه دعوت: جوایز برترین دعوت‌کننده‌ها در پایان بازی و بعد از صحت‌سنجی از سمت بیژن گالری اهدا خواهد شد.
ماده 8 – ارتباط با ما
واحد ارتباط با مشتریان بیژن گالری از طریق شماره تلفن 06132239729 و ارتباط آنلاین چت باکس موجود در صفحات وب اپلیکیشن و وبسایت ، پاسخگوی سوالات مشتریان است.
شرایط و قوانین حریم خصوصی
هنگامی که طی مراجعه حضوری به شعب فروشگاه های بیژن گالری در سراسر کشور، خرید خود را با اعلام شماره همراه ثبت می‏‌ کنید و یا از سایر سرویس ها و خدمات مجموعه بیژن گالری استفاده می نمائید، در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که مجموعه بیژن گالری به صورت الکترونیکی (از طریق سرویس پیامک و سایر سرویس‌های الکترونیکی) شما را از اجرای رویدادهای ویژه، شارژ امتیازات ماهانه، هدیه تولد و … مطلع سازد. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عدد 11 را به آخرین پیامک دریافتی ارسال نمایند تا ارسال پیامک اطلاع رسانی لغو گردد. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت پیامک بیژن گالری و سلب حق اعتراض می‌باشد. شماره تماس‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها شماره تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است که تمام مکاتبات و اطلاع رسانی های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بیژن گالری
تلفن پشتیبانی 06132239729

فروشگاه اینترنتی بیژن گالری که فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است و طیف وسیعی از محصولات در حوزه آرایشی بهداشتی و در دسته بندی های مختلف با قیمت های منصفانه به مشتریان عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی بیژن گالری با رویکرد خلق تجربه خرید اینترنتی آسان و به صرفه بر پایه سه اصل ادامه
اینماد اتهادیه کسب و کار ساماندهی
© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به بیژن گالری است.
طراحی و توسعه استودیو الف